Címkéink

A Twitter elérhetővé tette új hirdetési rendszerét

#Twitter #Social Media #Hirdetés

postimage-a_twitter_elerhetove_tette_uj_hirdetesi_rendszeret

A mikroblog szolgáltatás elérhetővé tette új hirdetési rendszerét, mely fejlettebb célzást tesz lehetővé a hirdetőnek.

Az újítás segítségével a hirdető célzottan elérheti azokat az embereket, akik valamilyen érdeklődést mutattak a szolgáltatásai iránt, például az oldallátogatások alapján. Ehhez a Twitternek meg lehet adni listákat, az elérni kívánt személyekről, akiket e-mail címük alapján azonosítani tud rendszerében.

A hirdetők továbbra is megkapják ugyanazokat a statisztikákat arról hogy hányan látták a hirdetéseket, illetve hányan kattintottak, de azonosításra szolgáló adatot továbbra sem szolgáltatnak ki.

Az első visszajelzések nagyon pozitív eredményeket mutatnak. Az első tesztelők 45-195%-os növekedést jelentettek a hirdetés hatékonyságáról.

Eközben a Facebook-on

A Facebook is újításon dolgozik, a videóhirdetéseken. Erről nincsenek még egyértelműsíthető adatok, viszont bizonyos találgatások több mint 1 milliárd dolláros bevételre számítanak ebből az új funkcióból 2015-ig.

Részvények

A Twitter új erőre kapott az új rendszer bevezetése óta:

NYSE:TWTR 2014 Jan 15, 6:59
Twitter 61,57 USD 5,77%

 

,,