A Twitter elérhetővé tette új hirdetési rendszerét
A mikroblog szolgáltatás elérhetővé tette új hirdetési rendszerét, mely fejlettebb célzást tesz lehetővé a hirdetőnek.
Az újítás segítségével a hirdető célzottan elérheti azokat az embereket, akik valamilyen érdeklődést mutattak a szolgáltatásai iránt, például az oldallátogatások alapján. Ehhez a Twitternek meg lehet adni listákat, az elérni kívánt személyekről, akiket e-mail címük alapján azonosítani tud rendszerében.
A hirdetők továbbra is megkapják ugyanazokat a statisztikákat arról hogy hányan látták a hirdetéseket, illetve hányan kattintottak, de azonosításra szolgáló adatot továbbra sem szolgáltatnak ki.
Az első visszajelzések nagyon pozitív eredményeket mutatnak. Az első tesztelők 45-195%-os növekedést jelentettek a hirdetés hatékonyságáról.
Eközben a Facebook-on
A Facebook is újításon dolgozik, a videóhirdetéseken. Erről nincsenek még egyértelműsíthető adatok, viszont bizonyos találgatások több mint 1 milliárd dolláros bevételre számítanak ebből az új funkcióból 2015-ig.
Részvények
A Twitter új erőre kapott az új rendszer bevezetése óta:
61,57 USD | 5,77% |
,,