Címkéink

A Magyar Divat és Design Ügynökség divathete

#Divat #Magyar

postimage-a_magyar_divat_es_design_Ugynokseg_divathete

2019. március 28. és 31. között került megrendezésre a Magyar Divat és Design Ügynökség szervezésében a Várkert Bazárban a közép-európai divathét, azaz a Budapest Central European Fashion Week, röviden BCEFW.

A Magyar Divat és Design Ügynökség nyolc hónappal ezelőtt jött létre és célja, hogy Budapestet a "régió divat- és designipari központjává fejlessze". Prioritásaik között a divat- és design területen történő oktatás- és gyártásfejlesztés is szerepel. Az egymilliárd forintnyi állami támogatás mellett a következő eredményeket érte el az ügynökség:

  • megállapodások levezénylése,
  • koordinált jelenlét külföldi rendezvényeken,
  • mentorprogram neves szakértőkkel,
  • belföldi gyártókapacitás felmérése.

Április 8. és 14. között az ügynökség szervezésében magyar résztvevők is részt vehettek a Milánóban rendezett BRERA Design Weeken. A koordinált jelenlét célja, hogy elősegítse a szakemberek előrelépését; a következő mentorprogram a divat után a design területére koncentrál.

Forrás: MTI

,