A Zwack Unicum Nyrt. legfrisseb pénzügyi jelentése szerint, a PéterPál és a Krajczár termékek forgalmazása az év végéig megszűnik.
A Zwack Unicum Nyrt. nyilvánossá tette a 2013-14-es üzleti évének, nem auditált, I-III negyedéves eredményeit.
Pénzügyi adatok
millió Ft | Változás (2012-2013 I-III) | |
Bruttó árbevétel | 17 447 | +0,3% |
Nettó értékesítés | 10 340 | -3,4% |
Kommersz termékek
Csökkent a Zwack belföldi értékesítése 3,9%-kal, ezen belül a saját termelésű termékek forgalma 5%-os csökkenést mutatott. A társaság ezért úgy döntött, hogy a két kommersz szegmensben tartozó termékcsaládot megszünteti az év végéig. Ezek a következők::
- Krajczár
- PéterPál
A két termék profit termelése elenyésző, a teljes árbevétel mindössze 1%-át teszi ki.
Statisztika
A 2013. áprilisi-novemberi statisztikák azt mutatják hogy csökkent aqz égetett szeszesitalok forgalma 7%-kal.
Unicum
Az Unicum-ból származó árbevétel több mint 10%-ot növekedett, ebben jelentős szerepe volt:
- Unicum olaszországi növekedésének
- Unicum Szilva bevezetésének a környező országokban.
Az Unicum Szilva marketingköltsége jelentős egyszeri költséggel jár.
Működési költségek
A Zwack működési költségei 3%-kal alacsonyabbak. A 110 MFt-os megtakarítás a marketing és a logisztikai költségek sikeres csökkenésével magyarázhatóak.
Alkalmazottak
Az alkalmazottak létszám 3 fővel 234-ről 237-re növekedett.
További részletek olvashatóak itt.